torsdag den 6. november 2014

Går dit signal rent igennem?

Intention og vilje. Hvordan hænger de to ting sammen? For mig er det ikke altid nok blot at ville noget. Hvis jeg vil opnå noget - fx møde en særlig person - så er vilje bestemt vigtig. Jeg vil det, altså skal jeg handle på det for at realisere det. Men,  jeg skal også have en helt sikker tro på, at jeg har noget vigtigt at byde ind med. Noget på hjerte. Et bidrag. Et hvorfor er det her vigtigt for mig. Det kalder jeg min intention. Den skal være klar og gå rent igennem. For ellers bliver det lidt som at sidde i toget i Nordjylland og vente på, at ens mobilsignal går klart igennem. Og så kan man indimellem vente længe. Meget længe. Måske din besked så aldrig når frem til modtageren.

Man skal optimere sit signal, så det er nemt for modtageren at fange, det du sender ud. Modtageren skal mærke dit engagement, din stædighed, vilje og klare intention. Så går du rent igennem. Og intet er mere forførende og inspirerende og åbner bedre døre end din passion kanaliseret ud gennem din intention! World Perfect i Aaarhus, der kombinerer kommunikation og bæredygtighed er et godt eksempel. Man kan mærke dem i deres tekster. Det er ikke bare pæne ord. De brænder igennem og gør deres ord levende. Derfor kan de også sparke masser af vigtige døre ind.

Hvilken dør vil du åbne?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar