lørdag den 25. juli 2015

At sætte klare mål!


                                          Foto: Ditte Ernst


Write it down... Og hæng det op på køleskabet.

Det er utroligt svært for mig at sætte mål. At holde fast i dem i medvind og modvind. Og nogle gange går året bare så hurtigt, at jeg næsten når at tænke, at jeg da slet ikke kan nå noget. Det er noget pjat. Året går bare, fordi der ikke er sat klare mål, så det er bestemt kun ris til egen mås. Det skal ændres!

For jeg ved inderst godt, at når jeg virkelig VIRKELIG sætter mig noget for, er alt muligt. Så kunsten er egentlig bare at få sat nogle klart definerede mål. Hvor svært kan det være?! Nu gør jeg det bare. Der skal ske noget i 2015.

Planen er at lægge mine mål ud her i det åbne, og så kan jeg bruge bloggen til at holde mig selv til ilden.

Inden 1. januar 2016 vil jeg:


Words Alive
- Ideudvikle og konceptudvikle sammen med minimum 5 virksomheder
- Tage ud og tage billeder og fotografere nogen, der lever på en meget anden måde. Enten kulturelt eller sådan på deres måde at tilrettelægge deres liv på.
- Få lavet et hjemmelydstudie


Sundhed
- Løbe to gange hver uge. Også i regnvejr.
- Spise masser af grøntsager
- Kunne hæve mig selv op i armene i redskaberne nede i skoven
- Deltage i et løb og gennemføre det i god stil.

Kreativt/ og nødvendig investering
-Købe kamera/låne godt kamera og tage virkelig gode billeder
-Fortsætte med at poste fine billeder på Instagram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar